Sabtu, 09 April 2011

aku ingin sujud dgn lama... dan...

Allahku...

aku mmg sedang menangis...

aku mmg sdg sedih...

sedih utk semua kesia-siaan yg aku teruskan...
dan kemudian menangis...


Allahku...
untuk semuanya...
utk semua kesedihan dan kesedihan slama ini...

aku ingin sujud dgn lama....
aku ingin menangis berdua saja dgn Mu...

aku ingin sujud dgn lama...
mencoba ikhlas dgn semua kehendakMu...

aku ingin sujud dgn lama...
krn sepertinya tak ada yg benar2 ingin mendengarkanku menangis...

dan kemudian aku ingin tidur dgn lama...
lamaaa sekali...

Allah ku...
ini aku...
yg masih menunggu...

2 komentar:

Vierha Purnama Sari mengatakan...

haahhahhahahhhhahahhahah............
sediiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiihnnyaaa yaaaaaaaaa...
ksiaaaaaaaaan kkk.....

At mengatakan...

ihhh... ga keren x eee komennya. masak kk yg kasian. nee kn cuma karya syk... hm... tp thx uda mampir k blog kk.

Posting Komentar

Leave your comment here ! (^_^)